RETUR & SCHIMB DE PRODUS
Poti returna GRATUIT produsele comandate, in termen de 15 zile calendaristice de la primirea coletului.
Pentru a face un retur, urmeaza cei 3 pasi simpli de mai jos:
1
Impacheteaza produsele intr-un mod cat mai apropiat de cel in care le-ai primit. Completeaza formularul de retur primit, adauga-l in colet impreuna cu produsele si sigileaza pachetul.
Daca nu mai gasesti formularul de retur, il poti descarca de aici.
2
ATENTIE! Site-ul 1ZERO1.RO nu are nici o legatura si nu este afiliat in nici un fel cu site-ul chinezesc care afiseaza sigla ZERO.RO. Nu acceptam colete retur destinate lor, iar plata coletelor tur-retur va fi suportata de catre expeditor.
3
Adresa magazin online 1ZERO1: Str. Dr. Dimitrie Gerota, nr. 1A, etaj 1, Craiova, jud. Dolj
Conditii generale de Retur
Poți solicita returnarea produselor în termen de maxim 15 zile calendaristice.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu etichetele atașate, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.
ATENTIE !!! Costurile de returnare vor fi suportate de catre noi doar dacă returul se face prin firma de curierat Sameday, prin seviciul Retur Easybox. (return.sameday.ro/1zero1)
ATENTIE !!! Produsele cu dimensiuni personalizate si produsele personalizate prin imprimare sau brodare nu pot fi returnate!
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin virament bancar în contul indicat în formularul de retur, în cel mult 14 zile de la primirea produsului returnat.
Daca dorești altă mărime pentru produsul/produsele comandate, poți solicita acest lucru în termen de 15 zile de la primirea coletului, costurile tur-retur fiind suportate de noi.
Dacă dorești un produs diferit, este nevoie să plasezi o nouă comandă pentru produsul dorit și să returnezi produsul inițial, urmând să îți rambursăm contravaloarea acestuia în termen de maxim 14 zile de la primirea coletului tău.
Livrarea altui produs decât cel comandat trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire cu alt produs sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.